Kirikiño Osasungarria





Agente principal
kirikiño ikastola- Sector de actividad.
- EDUCACION
- Ámbito de actuación.
- EDUCACION
- Municipio.
- Bilbo
- Sitio web.
- http://www.kirikino.eus

Plan de acción de la iniciativa
Acciones programadas para cumplir los objetivos de esta iniciativa:
Acción 1
Objetivo específico | Objetivo global al que está asociado | |
---|---|---|
Azukrearen kontsumoa murriztea | ![]() | Reducir el consumo de sal, de azúcares y de grasas |
gatzaren kontsumoa gutxitzea eta elikagai prozezatuak ezabatzea. | ![]() | Reducir el consumo de sal, de azúcares y de grasas |
Menuko plater guztietan baraziei lehentasuna ematea, hauek osorik eta ez birrindurik izan behar dira, umeak koloreak, testurak, usainak eta zaporeak ezagutzen hasteko | ![]() | Aumentar el consumo diario de frutas y verduras |
- Nombre
- Barazki eta fruta gehiago eta azukre gutxiago.
- Descripción
- Jantokian barazki mota desberdinak ematen dira: brokolia, azalorea, lekak, porrusalda, zerbak, menestra, entsaladak eta kremak. Gure helburua, bestetik, barazkiak osorik jatea eta menuetan maiz egotea da. Azukrerik gabeko yogurt naturalak astean behin ematen ditgu eta lau egunetan fruta desberdinak: platano, laranja, mandarina, nektarina, paraguaio, okarana, kakia, sagarra, madaria, meloia, sandia... Guretzat lan egiten duen enpresa frutak eta barazkiak inguruko baserritatik ekarten dauz.
- Sistema de evaluación
Erabiltzaileen asebetetzea neurtzeko familien erantzunak izan dira lehenengo ebaluaketa menuen berrikuntzaren aurrean, eta orain, egunero, adin desberdinetako ikasleen erantzunek erakusten digute zeintzuk diren haien ohiturak eta zelako bidea hartu behar dugun.
Urtero asebetetze inkestak egiten dira. Orokorrak eta bazkaltzera etortzen diren gurasoenak
Bestalde, neurri objektibo bezala, erosketetan nabarmena da barazki eta fruten kopuruek gora egin dutela. Zailagoa da kontsumoa neurtzea
Acción 2
Objetivo específico | Objetivo global al que está asociado | |
---|---|---|
Azukrearen kontsumoa murriztea | ![]() | Reducir el consumo de sal, de azúcares y de grasas |
gatzaren kontsumoa gutxitzea eta elikagai prozezatuak ezabatzea. | ![]() | Reducir el consumo de sal, de azúcares y de grasas |
Menuko plater guztietan baraziei lehentasuna ematea, hauek osorik eta ez birrindurik izan behar dira, umeak koloreak, testurak, usainak eta zaporeak ezagutzen hasteko | ![]() | Aumentar el consumo diario de frutas y verduras |
- Nombre
- Familiei eta ikasleei informazio gehiago ematea.
- Descripción
- Enpresa hornitzaileko arduradunek eta kanpoko nutrizionista batek familientzako hitzaldi bat eskeini dute ikastolan. Sukaldari ospetsu bat etorri da ikastolara gure menuak dastatzera eta ebaluatzera.
- Sistema de evaluación
Hitzadi hauei esker familien ikuspuntua aldatu egin da eta aurtengo menuen aldaketak beste era batera ikusten dira.
Asebetetzea neurtzeko inkesten bidez ebaluatzen da. Bi motatakoak egiten ditugu: orokorra, ikasturteko inkestan, eta bazkaltzera etortzen diren gurasoenak (gurasoak etorri ahal dira menua probatzera eta iritzia ematen dute)
Evaluación de la iniciativa
Asebetetze inkestak (orokorra eta bazkaltzera etortzen diren familiena)
Jantokiko egunerokotasunak esaten digu nola goazen, eta ikasturtean zehar aztertuko dugu ikasleen erantzuna.
Gure tresnarik onena ikasleen behaketa da eta, horrela, egunero joango gara ikusten eta haien esperientziak aztertuko ditugu.
Gaur egun ikusi ahal dugu ikasleek azukrerik gabeko yogurtak hobeto onartzen dituztela eta fruta gehiago jaten dutela
Fecha de evaluación parcial. 15/06/2020
Fecha de evaluación final. 15/06/2020